Bezorging op maat

Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen gaan wij deze direct voor u verwerken. Bij een product word altijd een levertijd vermeld. Deze worden dagelijks gecontroleerd en bijgewerkt en zijn daardoor erg betrouwbaar. Afhankelijk van het door u gekozen product en de locatie waar wij deze mogen bezorgen stellen we een datum aan u voor om de levering plaats te laten vinden. Dit voorstel ontvangt u altijd binnen 24 uur nadat u uw bestelling geplaatst heeft. Mocht deze datum niet uw planning passen gaan we samen op zoek naar een moment die voor beide partijen wel geschikt is.

Op de overeengekomen datum geven wij duidelijk aan op welk moment van de dag u ons aan de deur kan verwachten. Zodra onze chauffeur onverhoopt een vertraging oploopt zal deze zelf telefonisch contact met u opnemen. Zo bent u altijd op de hoogte hoe laat u uw bestelling kunt verwachten.

Op deze transparante manier van bezorgen proberen we de stress van het online bestellen te verlagen en het vertrouwen in ons en onze winkel waar te maken.

De bezorging is altijd gratis.

Heeft u vragen en/of opmerkingen over onze manier van bezorging op maat neemt u dan contact met ons op. Dit kan via onze contactpagina

Veilig online betalen

Het is voor webshops verplicht om het verzenden van persoonsgegevens via internet te beveiligen. Dit noemt men ook wel het SSL Certificaat. Dit certificaat versleutelt dataverkeer tussen browser en server zodat uw vertrouwelijke gegevens niet kunnen worden onderschept. U kunt bij websites het certificaat herkennen aan het logo van een groen slotje naast de URL. Ook onze website beschikt over een beveiligde verbinding.

Voorbeeld:

SSL

Betaling

Om een veilige transactie te kunnen garanderen maken wij gebruik van de betalingsdiensten van het bedrijf Sisow. Deze betalingsdienst garandeert een 100% veilige manier van online transacties voeren. Na de keuze uit Mastercard, Visa, Ideal of Mister Cash (België) vervolgt u de stappen naar uw eigen bank. U betaalt het gewenste product dan in de vertrouwde omgeving van uw eigen bank. Voor verdere informatie kunt terecht op de website van Sisow.

Uw gegevens

Bij uw bestelling vragen wij enkele van uw gegevens. Alle persoonlijke gegevens die door u aan Indoor 2.0 verstrekt zijn worden vertrouwelijk behandeld. Uw persoonlijke gegevens worden niet aan derden verstrekt, tenzij dit noodzakelijk is voor het leveren van de door u bestelde producten.

Hierbij worden enkel uw naam en adresgegevens verstrekt!

Na het afhandelen van de bestelling zal u géén reclame meer ontvangen van Indoor 2.0. Enkel krijgt u van ons een uitnodiging een review te schrijven over ons bedrijf via de Trustpilot website. Wilt u op de hoogte blijven van onze aanbiedingen? Schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief via het contactformulier!

Met deze maatregelen hopen wij u vertrouwen in het veilig online betalen waar te maken. Mocht u alsnog een andere manier van betalen wensen, neem dan contact met ons op via het contactformulier. 

Garantie

Op alle producten die via de webshop van Indoor 2.0 besteld worden geldt een garantie van 2 jaar. Let op: op de bloempotten en plantenbakken die volgens de productinformatie enkel voor binnen geschikt zijn geldt geen vorst vast garantie. Twijfelt u over een eigenschap van een product? Wij komen graag met u in contact om het e.e.a. toe te lichten!

Retour

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Maak dit dan binnen 2 weken na ontvangst aan ons kenbaar. Wij zorgen dat het product weer netjes word opgehaald. Het betaalde bedrag wordt binnen een aantal dagen weer op úw bankrekening retour gestort. Het product dient dan wel ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Dit word door onze chauffeur bij u aan de deur gecontroleerd. Voor het retour sturen van een product worden géén kosten in rekening gebracht.